Klachten

Het is belangrijk dat u tevreden bent over de (medische ) zorg die u in de Braam Kliniek krijgt. Mocht u het anders hebben ervaren dan verwacht, dan kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen. Uw klacht of opmerking kan voor ons een belangrijk hulpmiddel zijn om de kwaliteit van onze zorg te optimaliseren.

Wat kan ik doen met mijn klacht

Wij streven naar 100% tevreden patiënten. Mocht u ondanks alles toch ontevreden zijn over onze dienstverlening, dan kunt u dit kenbaar maken door een brief te sturen naar de Braam Kliniek, t.a.v. klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

Wij geven er de voorkeur aan dat de klacht, daar waar deze ontstaat, met de desbetreffende medewerker wordt besproken. Wij willen patiënten daartoe nadrukkelijk uitnodigen.
Wanneer de klager zich niet rechtstreeks wil wenden tot diegene tegen wie de klacht is gericht, kan hij de klacht voorleggen aan de klachtenfunctionaris.
De klachtenfunctionaris is een onafhankelijk persoon en zal vertrouwelijk omgaan met uw gegevens. U kunt voor advies/ondersteuning terecht bij de klachtenfunctionaris.

Klachten kunt u richten aan:

Braam Kliniek
t.a.v. Klachtenfunctionaris
Zoom 10
9405 PS Assen

Klachtenreglement  

Het klachtenreglement is op te vragen bij de Braam Kliniek of klik op Klachtenreglement 

 

 

Laatst gecontroleerd: 06/12/2022

Meer informatie?

    Vul onderstaande gegevens in en wij nemen contact met u op.

    We zullen u terugbellen op een werkdag tussen 08.00 - 16.00 uur