Klachten
Het is belangrijk dat u tevreden bent over de (medische ) zorg die u in de Braam Kliniek krijgt. Toch kunnen dingen anders verlopen dan u graag had gewild of had verwacht. Dat kan zijn op het gebied van onderzoek en behandeling maar ook in de communicatie of op organisatorisch gebied. Uw klacht of opmerking kan voor ons een belangrijk hulpmiddel zijn om de kwaliteit van onze zorg te optimaliseren.
Wat kan ik doen met mijn klacht
Wij streven naar 100% tevreden klanten. Mocht u ondanks alles toch ontevreden zijn over onze dienstverlening, dan kunt u dit kenbaar maken door een brief te sturen naar de Braam Kliniek, t.a.v. klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
Wij geven er de voorkeur aan dat de klacht, daar waar deze ontstaat, met de desbetreffende medewerker wordt besproken. Wij willen patiënten daartoe nadrukkelijk uitnodigen. Wanneer de klager zich niet rechtstreeks wil wenden tot diegene tegen wie de klacht is gericht, kan hij de klacht voorleggen aan de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris is een onafhankelijk persoon ..
Klachten kunt u richten tot: Braam Kliniek t.a.v. Klachtenfunctionaris, Zoom 10 9405 PS Assen
Registratie van de klachten
Als u een klacht indient wordt deze geregistreerd. De klachtenfunctionaris stelt jaarlijks op basis van de registratie een openbaar verslag op waarin het aantal en de aard van de door de klachtenfunctionaris behandelde klachten worden vermeld. Het bestuur van de Braam Kliniek zendt het verslag van de klachtenfunctionaris voor 1 april van het daaropvolgende jaar aan de bevoegde regionale inspecteur voor de volksgezondheid.
Klachtenreglement Het klachtenreglement is op te vragen bij de Braam Kliniek of klik op Klachtenreglement Braamkliniek.