Patienttevredenheidsonderzoek

In het kader van de verbetering van de kwaliteit van zorg van Braam Kliniek is het mogelijk dat u als patiënt 3 maanden na de behandeling per e-mail wordt benaderd voor een patiëntevredenheidsonderzoek.

Bosgra Onderzoek voert dit onderzoek uit in opdracht van de Braam Kliniek en is een ISO 20252 gecertificeerd bureau voor zorgonderzoek. Zij gaan zeer zorgvuldig om met uw patiëntgegevens en houden zich daarbij aan de wet en aan de bovenwettelijke eisen van Zorginstituut Nederland, Zorgverzekeraars Nederland en de Autoriteit Persoonsgegevens. Dit wordt gegarandeerd door de ISO 20252:2019 certificering, dé ISO standaard voor onderzoeksbureau’s wereldwijd met een zeer streng privacy en informatiebeveiligingsstuk. Alleen de strikt voor het onderzoek benodigde gegevens worden gebruikt. Indien u bezwaar heeft tegen deelname aan deze kwaliteitsonderzoeken, dan kunt u dat aan ons doorgeven.

Het onafhankelijk bureau Bosgra Onderzoek verwerkt de resultaten en hierdoor kunnen wij de zorg nog beter afstemmen op uw wensen. De Braam Kliniek scoort ver boven het landelijk gemiddelde als het gaat om behandeling (9,2), totaalindruk (9,4), bejegening (9,2), informatie (9,0) en nazorg (8,9). De resultaten van het onderzoek zijn beschikbaar voor inzage door de Inspectie van Volksgezondheid en alle Zorgverzekeraars.

Samenvatting patiëntervaringsonderzoek 2023

Laatst gecontroleerd: 12/11/2024

Meer informatie?

    Vul onderstaande gegevens in en wij nemen contact met u op.

    We zullen u terugbellen op een werkdag tussen 08.00 - 16.00 uur